سلطان معرفت یاعلی ابن موسی الرضا(ع) :: زندگی نامه هادی نوروزی
Xگروه بین المللی HSE IRAN
گروه بین المللی ایمنی بهداشت

سلطان معرفت یاعلی ابن موسی الرضا(ع) :: زندگی نامه هادی نوروزی

» آمار بازدید


» بازدید امروز : 350
» بازدید دیروز : 148
» بازدید هفتگی : 1451
» بازدید ماهیانه : 9040
» بازدید سالانه : 13506
» کل بازدیدها : 14197

» جدیدترین مطالب

کیف کفش زنانه
سخنان استاد الهی قمشه ای
یکی از اسماء خدا یاکریم الصَّفْح '
جنگ سرد
103 نکته برای شادتر زندگی کردن
رابطه قران با شیمی(معجزه شیمی قران)
رابطه فیزیک باقران وسخن امام صادق علیه السلام
تعویض پرچم گنبدامام رضا
کیف کفش چرم قائم(عج)
بازاریابی شبکه ای و کلاهبرداری

جستجو:

جستجو در محتوا   






زندگی نامه هادی نوروزی 1394/12/21
هادی نوروزی 28 تیر 1364 در بابل به دنیا امد. او یک بازیکن فوتبال بود که سابقه بازی در باشگاه‌های داماش ایرانیان، پرسپولیس و نفت تهران را داشت.
او در تاریخ 9 مهر ماه 94 بر اثر ایست قلبی در گذشت.
  • مروز زندگي
وی در فصل 85-86 به پرسپولیس پیوست، اما حتی یک بار هم بازی نکرد و بعد از یک فصل نیمکت نشینی در تیم بزرگ پایتخت، به داماش ایرانیان پیوست و در 22 بازی 10 گل به ثمر رساند. پس از درخشش در لیگ آزادگان، به پرسپولیس بازگشت و در اولین فصل حضور مجددش در پرسپولیس، بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان می‌رفت و به مرور به یکی از بازیکنان ثابت تیمش تبدیل شد و در بیشتر بازی های آسیایی، یکی از 11 مرد اصلی پرسپولیس بود. فصل 88-89را با درخشش آغاز کرد و در اولین بازی فصل مقابل مس کرمان دو گل به ثمر رساند. در دربی 68 نیز توانست گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند. وی در این فصل بازی های زیادی برای پرسپولیس در پست‌های هافبک-مهاجم راست و مهاجم نوک انجام داد که نهایتاً منجر به دعوتش به  تیم ملی توسط افشین قطبی گشت.
  • جدایی از پرسپولیس
باشگاه پرسپولیس برای جذب محسن مسلمان هافبک وقت ذوب آهن هادی نوروزی به علاوه یک بازیکن دیگر و به علاوه مبلغ قابل توجهی پول به باشگاه ذوب آهن پیشنهاد داد. با اینکه باشگاه ذوب آهن با این انتقال مخالفت کرد اما به گفته نزدیکان هادی نوروزی وی از اینکه‌ شان وی پایین آورده شده و به او بی‌احترامی شده از پرسپولیس جدا شد.
  • بازگشت به پرسپولیس
در بازی مقابل نفت تهران یک نیمه بازی کرد. در ان یه نیمه ضعیف عملکرد و تا بازی تراکتور به نیمکت چسبیده بود اما با روی کار آمدن حمید درخشان او در بازی مقابل نفت مسجدسلیمان در دقیقه پنجاه و شش به محض ورود به زمین گل زد و بازیکن محبوب این سرمربی شد. او در تیرماه سال 1394 قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.
  • درگذشت
وی در بامداد روز پنجشنبه 9 مهر 1394 بر اثر ایست قلبی فوت کرد. نوروزی که تنها 30 سال داشت در خواب سکته کرده و انتقال او به بیمارستان هم نتیجه‌ای در پی نداشته است. به گفته همراهان نوروزی، او ساعت 4 صبح 9 مهر بر اثر حمله قلبی در خانه به کما رفته و جان به جان آفرین تسلیم کرده بود.
تهیه کننده:حمید صفری

نظرات

پست نظرات
نام:


ایمیل:


عنوان:


نام سایت:


نظرات:

كد:



اطلاعات مدیر سایت:



تماس با مدیر سایت

اطلاعات تماس

گالری تصاویر:


لینکهای مرتبط:


لیست کتاب ها:



دوستان:



Copyright 2012 . All Rights Reserved